Aktualności

Podsumowanie rynku wydarzeń specjalnych w galeriach i sieciach handlowych w ostatniej dekadzie oraz jubileuszu agencji Strategia FM opublikowane w lutym 2017 na łamach portalu Galerie Handlowe PL. O tym jak zmieniał się rynek eventowy oraz nasza agencja na przełomie ostatnich 10 lat opowiada Dyrektor Naczelna Strategia FM Pani Agnieszka Bednarczyk. Zapraszamy do lektury.

Rok 2016 upłynął pod szyldem jubileuszu z okazji obchodów 10- lecia działalności agencji Strategia FM na rynku oraz 20- lecia pracy zawodowej Pani Agnieszki Bednarczyk, założycielki i Dyrektor Naczelnej Strategia FM, która z tej okazji dzieliła się swoją wiedzą podczas merytorycznych spotkań, forów, targów i kongresów. Publikowała artykuły eksperckie w branżowych mediach. Nie brakowało interesujących projektów dla naszych stałych i nowych Klientów. Zapraszamy po więcej aktualności na nasz profil na Facebooku.

ŚWIĄTECZNE SPOTKANIA FIRMOWE TO NAJLEPSZA OKAZJA DO INTEGRACJI ZESPOŁU

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia zachęcamy do lektury artykułu autorstwa Pani Agnieszki Bednarczyk nt. „Świąteczne spotkania firmowe to najlepsza okazja do integracji zespołu”, który ukazał się w grudniowym wydaniu Strefy Biznesu.

Zapraszamy do współpracy przy organizacji firmowych imprez świątecznych.

Artykuł do pobrania tutaj

AKADEMIA WIEDZY I DOŚWIADCZENIA PUBLIC RELATIONS AGNIESZKA BEDNARCZYK

W dniu 5 września 2016 roku rozpoczęła działalność Akademia Wiedzy i Doświadczenia Public Relations Agnieszki Bednarczyk, która będzie funkcjonować w strukturach i pod szyldem naszej agencji. To efekt wielu tygodni pracy, energii i zaangażowania. Stworzenie Akademii zostało uwieńczone sukcesem podczas szkoleń: „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”, „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”, organizowanych w Warszawie oraz Chorzowie, w ramach OneDay Roadshow. Oczywiście nie udałoby się to bez zaangażowania całego zespołu ze Strategia FM i udanej współpracy z organizatorami ODS 2016 GJC Inter Media. Cenimy sobie wszystkie opinie i podziękowania otrzymane od uczestników szkoleń. Dobrze jest móc dzielić się swoją blisko 20-letnią wiedzą i doświadczeniem, inspirować innych do budowania relacji i dbania o dobrą komunikację. Nie spodziewaliśmy się tyle ciepłych słów i tych oklasków na zakończenie spotkania, ale to tylko potwierdza, jak duże jest zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu public relations popartą wieloletnim, praktycznym doświadczeniem. Zapraszamy do zapoznania z ofertą naszej Akademii i korzystania z jej bogatego potencjału.

SZKOLENIA W RAMACH ONE DAY ROADSHOW

Z okazji 10-lecia agencji Dyrektor Naczelna Agnieszka Bednarczyk dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Z tej okazji, po pełnej sali uczestników szkolenia podczas RemaCongress 2016, agencja zaprasza na dwa kolejne bezpłatne szkolenia podczas OneDay Roadshow w Warszawie 05.09.2016 i Chorzowie 09.09.2016.

Tematy szkoleń: „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”, „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”.

Miejsca i plan szkoleń:

  • Hotel Sound Garden przy ulicy Żwirki i Wigury 18  w Warszawie
    godz. 10.00 „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”,
    godz. 12.30 „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”.
  • Hotel Arsenal Palace przy ulicy ul. Paderewskiego 35 w Chorzowie
    godz. 10.00 „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”,
    godz. 12.30 „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji ze szkoleń.

SPOTKANIE MERYTORYCZNE PSPR ODDZIAŁ ŚLĄSK NA TEMAT: „CSR W KOMUNIKACJI PR”
W dniu 2 czerwca 2016 r. Dyrektor Naczelna naszej agencji pani Agnieszka Bednarczyk przedstawiła projekty realizowane dla największych sieci handlowych, które miały na celu kreatywne łączenie celów biznesowych sieci z potrzebami lokalnych instytucji samorządowych oraz organizacji w sposób wzbudzający zainteresowanie mediów oraz szczerą sympatię otoczenia, a także projekty, które miały na celu integrację środowisk lokalnych, wsparcie ciekawych inicjatyw społecznych i budowanie trwałych relacji.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

KONGRES PROFESJONALISTÓW PUBLIC RELATIONS
W kwietniu 2016, Strategia FM, jak co roku, uczestniczyła w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, w dniach 21-22 kwietnia 2016, a Dyrektor Naczelna naszej agencji wystąpiła w roli prelegenta. Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące od 16 lat środowisko i ludzi zajmujących się problematyką PR. Każda kolejna odsłona konferencji to analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, wyników badań, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji. Temat przewodnim Kongresu Profesjonalistów PR 2016 były media relations i promocja wydarzeń. Zapraszamy do zapoznania się z programem tegorocznego spotkania oraz obejrzenia fotorelacji.

Więcej zdjęć z Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 tutaj.

EVENTY I TRENDY W KOMUNIKACJI. ZARZĄDZANIE I LOGISTYKA PRZY ORGANIZACJI EVENTÓW DLA SIECI HANDLOWYCH.
To tytuł artykułu eksperckiego autorstwa Dyrektor Naczelnej naszej Agencji pani Agnieszki Bednarczyk, który ukazał się w V edycji corocznego raportu na temat branży eventowej i public relations w dodatku do magazynu Galerie Handlowe – Shopping Mall Marketing 2016. Zapraszamy do lektury artykułu.

EVENTY I TRENDY W KOMUNIKACJI. ZARZĄDZANIE I LOGISTYKA PRZY ORGANIZACJI EVENTÓW DLA SIECI HANDLOWYCH
Rozwój nowych technologii spowodował wiele zmian w formach komunikacji z klientem oraz organizacji eventów.  Dzisiaj klient chce być nie tyle osaczany informacjami, co chce uczestniczyć w procesie komunikacji. Odpowiedzią na te potrzeby są narzędzia public relations, marketing społecznie odpowiedzialny i marketing terytorialny. Umiejętne ich używanie to podstawa w budowaniu dobrych relacji z klientem zarówno na poziomie dużego centrum handlowego jak i małej sieci.
STRATEGIA FM PRZY WSPÓŁPRACY Z SIECIAMI
Od początku swojej działalności Strategia FM bazuje na budowaniu dobrych relacji przy organizacji wydarzeń. Przy tworzeniu koncepcji eventów zwraca uwagę na walory lokalne.  Sztuka kreowania i organizacji eventów w wydaniu Strategia FM odpowiada na tendencje rynku, która ceni różnorodność regionów i dostawców lokalnych.
Z sieciami i centrami handlowymi Strategia FM współpracuje od początku działalności. Pierwsze udane eventy świąteczno-mikołajkowe zrealizowane w Pasażu Tesco w grudniu 2005 roku, owocowały przez lata kolejnymi z okazji Świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia, urodzin, Dnia Dziecka w kilku, a później kilkudziesięciu Pasażach w Polsce.
Agencja Strategia FM na każdym etapie realizacji dba o dobrą komunikację, która sprawia, że praca staję się przyjemnością i tworzy relacje między wszystkimi zaangażowanymi w proces produkcji.  Jest to szczególne istotne przy organizacji eventów na poziomie lokalnym.  Zwłaszcza w mniejszych społecznościach ważne jest podkreślanie kolorytu rynku lokalnego małych społeczności. Wydarzenia odbywające się z inicjatywy sieci integrują środowiska w różnych regionach, a docelowo budują zaufanie do marki, która inicjuje tą formę komunikacji.
CELE BIZNESOWE I SPOŁECZNE. EVENTY OTWARCIOWE
Otwarcia sieciowych marketów takich jak Leroy Merlin to przedsięwzięcia o wielopoziomowym zakresie działań. Kooperacja na poziomie regionu, współpraca międzysektorowa, samorząd, instytucje kultury, media, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, konkursy, konferencje prasowe, bankiety, uroczystości dla VIPów, imprezy dla Klientów zamknięte oraz plenerowe. Nie zawsze trzeba usłyszeć fanfary podczas uroczystego przecięcia wstęgi na otwarciu sklepu. W Krakowie w tym kulminacyjnym momencie podczas otwarcia goście mogą usłyszeć nie fanfary ale hejnał mariacki w markecie. W Zgorzelcu wykwintny bankiet może zostać wyserwowany na ceramice bolesławieckiej, a w innych lokalizacjach prowadziliśmy konkursy we współpracy z samorządem, mediami i domami kultury, akcje charytatywne a do programu artystycznego włączaliśmy to czym dana społeczność mogła się pochwalić. Mając doświadczenie i wiedzę, można połączyć cele biznesowe hipermarketu czy centrum handlowego, z potrzebami mieszkańców lub instytucji lokalnych oraz zainteresowaniem, a nawet wsparciem ze strony mediów.
KIERUNEK ZMIAN NA RYNKU CENTRÓW I SIECI HANDLOWYCH. MAŁE JEST LEPSZE
Od kilku lat jesteśmy na etapie zachłyśnięcia się rynku nowymi technologiami. Wiemy jednak, że nastąpi zwrot w dotychczasowych trendach. Klienci zaczną szukać stref wolnych od Wi-Fi.  Będą bliżej „slow food”, „slow life”, a za moment „slow buy”, czyli „kupuj powoli”, to, czego naprawdę potrzebujesz.  Ta tendencja zmian w postawach konsumenckich, zdefiniuje nowe postawy w przestrzeni centrów i sieci handlowych oraz wymagań wobec agencji eventowych.  Zmieniają się formaty galerii handlowych oraz koncepty sklepów.  Klienci chętnie korzystają z oferty małych sklepów, które z reguły są zlokalizowane bliżej domu czy pracy.
NOWE WYZWANIA W ORGANIZACJI EVENTÓW. LOGISTYKA
Agencja Strategia FM uczestniczy w tej transformacji rynku otwierając kolejne sklepy małych formatów w różnych regionach kraju dla wielu sieci.  Za uruchamianiem nowych, rozproszonych inwestycji wiąże się szereg wyzwań. Zarządzanie wieloma formatami jest bardziej skomplikowane, a komunikacja  trudniejsza.  Największym wyzwaniem jest tutaj logistyka. Łatwo przygotować i skoordynować dużą imprezę w galerii. Organizacja kilkudziesięciu albo kilkuset akcji na terenie całego kraju, w tym samym czasie, wymaga innej strategii działania,  o wiele bardziej zaawansowanego procesu zarządzania, ale także rzetelnych, sprawdzonych partnerów i wykonawców, którzy będą zdyscyplinowani, samodzielni, i tak samo zaangażowani pracując z dala od centrali jak gdyby pracowali pod czujnym okiem koordynatora.
Jako jedna z nielicznych na rynku Strategia FM oferuje rozwiązania, które są niezbędne dla organizacji eventów nowego formatu sieci handlowych, zlokalizowanych w wielu małych miejscowościach. Na potrzeby organizacji rozproszonych w czasie eventów stworzyła system zarządzania ludźmi i logistyką, który pozwała na realizację kilkudziesięciu, a nawet kilkuset eventów jednocześnie w całej Polsce.
Tylko skrupulatnie opracowany i odpowiednio zarządzany system pozwala na opanowanie wyzwań logistycznych, i szeroko zakrojonej w czasie, i przestrzeni komunikacji przy organizacji masowej ilości eventów w tym samym czasie.
JAK ZROBIĆ 170 EVENTÓW JEDNOCZEŚNIE?
Najlepszym przykładem na skuteczność działania systemu agencji Strategia FM jest projekt z  17 stycznia 2015. Roku. Tego dnia Strategia FM przeprowadziła blisko 170 eventów otwarciowych jednocześnie w całej Polsce. Było to otwarcie nowej sieci sklepów Mila.  Tego dnia we wszystkich lokalizacjach przy realizacji pracowało z ramienia agencji ponad 1000 osób, dla blisko 300 tys. klientów. Doświadczenie dyrektor naczelnej agencji – Agnieszki Bednarczyk,  lata współpracy z innymi centrami handlowymi,  sztab sprawdzonych ludzi,  zdecydowały o sukcesie tego trudnego przedsięwzięcia. Projekt został doceniony przez ekspertów otrzymał nominacje do tytułu TOP EVENT 2015 na Forum Branży Eventowej w styczniu 2016.
DOŚWIADCZENIE. PR, CSR I CO JESZCZE?
To właśnie doświadczenie wyróżnia agencję Strategia FM i pozwala podejmować się tak trudnych projektów. Agencja stawia na najwyższą jakość  usług, profesjonalizm oraz szacunek w relacjach na każdym etapie współpracy. Może się pochwalić wieloma sukcesami i referencjami. Oferuje nie tylko kompleksową organizację wydarzeń, ale także obsługę z zakresu PR, komunikację z mediami, CSR i zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
CYKLE IMPREZ. ESTRADA MOBILNA
Agencja Strategia FM zajmuje się realizacją eventów otwarciowych i jubileuszowych dla sieciowych klientów, ale także organizacją cyklicznych imprez, tras promocyjnych. Organizuje także duże imprezy plenerowe z wykorzystaniem techniki estradowej. Jednym z ciekawszych rozwiązań przy realizacji imprez promocyjnych w centrach handlowych i przed nimi jest najnowsza na rynku konstrukcja mobilna. Scena 8m x 6m o eleganckim profilowanym dachu, którą rozkłada się w 30 minut. Dzięki takiej mobilnej estradzie można przeprowadzić płynnie cykl eventów dla wybranej sieci.
10 LAT NA RYNKU. 20 LAT DOŚWIADCZENIA
Strategia FM w roku 2016 obchodzi swoje 10 urodziny i z tej okazji przez cały rok oferuje scenę mobilną oraz organizację imprez na preferencyjnych warunkach. Szczegóły można poznać na stronie www.strategiaFM.pl.

CYTATY Z REFERENCJI OD NASZYCH KLIENTÓW
„Agencja Strategia FM jako główny organizator uroczystości z okazji otwarcia Leroy Merlin w Poczesnej k. Częstochowy w 2007 roku wykazała się ogromnym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. (…) W opinii naszych partnerów, pracowników i dostawców otwarcie marketu w Częstochowie było jednym z najlepiej zorganizowanych wydarzeń tego typu w naszej sieci na przełomie ostatnich lat. Na uznanie zasługują rzeczywiste kontakty Pani Agnieszki Bednarczyk z mediami (…).” Beata Woszczyńska, Manager ds. Relacji z Klientami Leroy Merlin Polska, obecnie Direction Marketing Clients GSB – ADEO.

„Agencja Strategia FM przeprowadziła dla firmy market Detal 17 stycznia 2015 roku, jednocześnie 167 eventów na terenie całej Polski. (…) W projekt agencja zaangażowała ponad 1000 osób w terenie, które obsłużyło tego dnia blisko 300 000 naszych klientów. Z pełnym przekonaniem polecam agencję Strategia FM i Panią Agnieszkę Bednarczyk, jako godnego zaufania partnera przy realizacji projektów marketingowych i imprez promocyjnych”. Sylwia Kocoń, Dyrektor Marketingu marketDetal.

Autor:  Agnieszka Bednarczyk, Właścicielka Agencji Strategia FM pl.

Artykuł do pobrania tutaj

REMADAYS 2016
W lutym 2016 Agencja Strategia FM zapraszała na swoje stoisko na Międzynarodowych Targach Reklamy RemaDays 2016. Nasza Dyrektor Naczelna także tutaj podzieliła się swoją wiedzą z uczestnikami targów, podczas wystąpienia na temat „Narzędzia Public Relations do budowania wizerunku firmy w Polsce. Dobra komunikacja, media i nie taki kryzys straszny jak go malują” – 17 lutego 2016 na RemaCongress, które jest forum wymiany doświadczeń na polu komunikacji marketingowej.

FORUM BRANŻY EVENTOWEJ 2016
W styczniu byliśmy obecni w Strefie Dostawców na Forum Branży Eventowej FBE 2016, a Dyrektor Naczelna naszej agencji – p. Agnieszka Bednarczyk wystąpiła w gronie ekspertów Forum, na którym 14 stycznia, specjaliści  dyskutowali o tym „Jaka jest rola wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki?”. Jeden z projektów Strategia FM zgłoszony został do konkursu TOP EVENT 2015. Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych na stronie Forum Branży Eventowej.

 

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, referencjami oraz portfolio.  które potwierdzają najwyższą jakość dostarczanych przez nas produktów i usług. Przy realizacji kładziemy nacisk na kreację spełniającą cele marketingowe Klienta oraz efektywne wykorzystanie budżetu, zarówno poprzez przygotowanie optymalnej strategii medialnej jak i poprzez ścisłą kontrolę kosztów w fazie produkcji.

Historię naszej agencji przedstawia film promocyjny, profil naszej Dyrketor Naczelnej Pani Agnieszki Bednarczyk oraz nasza archiwalna strona www.

Po więcej informacji zapraszamy na spotkanie bezpośrednio z załozycielką i Dyrektor Naczelną agencji Panią Agnieszką Bednarczyk.

Skontaktuj się z nami

1 + 7 =

Nasze oddziały