Referencje

Poznaj nasze doświadczenie

REFERENCJE
Agencja Strategia FM przeprowadziła dla firmy market-Detal dnia 17 stycznia 2015 roku, jednocześnie 167 eventów na terenie całej Polski, z okazji świętowania otwarcia nowej sieci supermarketów Mila.
Dyrektor Naczelna agencji Strategia FM – Pani Agnieszka Bednarczyk, wykazała się dużym doświadczeniem, które było niezbędne do realizacji tak trudnego logistycznie projektu w bardzo krótkim czasie. Pani Agnieszka Bednarczyk na każdym etapie przygotowań i realizacji służyła nam swoją wiedzą, dawała cenne wskazówki, wykazała się potencjałem merytorycznym, skutecznością pracy pod presją czasu oraz szerokim zapleczem technicznym i logistycznym. Cały proces przygotowania, produkcji i bezpośredniej koordynacji działań w terenie przebiegał bardzo sprawnie, a komunikacja z przedstawicielami agencji przebiegała bez zakłóceń na każdym etapie współpracy.
Strategia FM swoim nakładem pracy i zaangażowaniu wielu osób, przeprowadziła kompleksową realizację rozproszonych na terenie całego kraju 167 eventów, poczynając od opracowania części merytorycznej, scenariuszy, poprzez produkcję, zakup, branding materiałów i strojów promocyjnych, rekrutację, zatrudnienie i przeszkolenie hostess, po obsługę logistyczną, techniczną i konferansjerską eventów. W projekt agencja zaangażowała ponad 1000 osób w terenie, które obsłużyło tego dnia blisko 300 000 naszych klientów, oraz kilkanaście osób koordynujących prace w regionach.
Z pełnym przekonaniem polecam agencję Strategia FM — Panią Agnieszkę Bednarczyk, jako godnego zaufania partnera przy realizacji projektów marketingowych oraz imprez promocyjnych.
Mila, market-Detal. Sylwia Kocoń. Dyrektor Marketingu. Warszawa, 11.01.2016.

LIST POLECAJĄCY
Serdecznie dziękuję Agencji Public Relations Strategia FM za owocną współpracę w zakresie obsługi public relations, a w szczególności za budowanie dobrych relacji z mediami. Przedstawiciele Strategia FM posiadają głęboką wiedzę na temat rynku mediów, zasad komunikacji z dziennikarzami oraz prowadzenia kontaktów z administracją publiczną. Cenne dla nas było doświadczenie i umiejętności Dyrektor Naczelnej Agnieszki Bednarczyk z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową, prowadzenia komunikacji kryzysowej oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Bardzo dobre zaplecze merytoryczne, wykwalifikowany zespół i elastyczne reagowanie na potrzeby klienta sprawiły, że współpraca z agencją Strategia FM okazała się dla nas wysoce satysfakcjonująca.
Strategia FM służyła nam bieżącym doradztwem w zakresie prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Prowadziła skuteczną politykę budowania dobrych relacji w stosunku do mediów i innych grup docelowych, takich jak władze gminy, powiatu, mieszkańcy. Strategie działania oraz kampanie przygotowywane, a następnie realizowane przez agencje Strategia FM odznaczały się wysoką efektywnością i w istotny sposób wspierały realizację naszych celów biznesowych.
Bez wątpienia atutami Strategia FM jest wysoka jakość przygotowywanych materiałów i szybkość reagowania na bieżące potrzeby i sytuację wizerunkową. Dzięki spójnemu procesowi planowania działań PR i ZSK zaproponowanemu przez agencję Strategia FM i wdrożonym procedurom mogliśmy uporządkować komunikacje między lokalnymi mediami oraz władzą, a naszą firmą w czasie od czerwca 2015 do stycznia 2016. Niejednokrotnie przekonaliśmy się, że możemy obdarzyć zespół Strategia FM pełnym zaufaniem w sytuacjach poufnych, rozumiejący potrzeby Zleceniodawcy.
Strategia FM to agencja public relations godna polecenia, a Dyrektor Naczelna Agnieszka Bednarczyk to ekspert, któremu warto powierzyć komunikację kryzysową jak również kompleksową obsługę PR.
Wrona. Produkcja Podłoża Przemysław Wrona. Patoka, 07.01.2016.

 

PODZIĘKOWANIA
W imieniu Gminy Miasto Częstochowa, składam serdeczne podziękowania firmie Strategia PR Sp. z o. o., za profesjonalną organizację cyklu spotkań biznesowo-promocyjnych, w ramach dofinansowanego przez Unię Europejską Projektu „Zainwestuj w Częstochowie”.
W ramach realizacji Agencja kompleksowo przygotowała i przeprowadziła cykl spotkań: dwudniowe Road Show dla ogólnopolskich mediów w październiku 2012 r., Spotkanie Studyjne w Katowicach, w listopadzie 2012 r., Konferencję „Walory Inwestycyjne Częstochowy” w lutym 2013 r., Spotkanie Studyjne we Wrocławiu, w marcu 2013 oraz podsumowujący dwudniowy Ogólnopolski Kongres Gospodarczy „Perspektywy Inwestycyjne” w maju 2013 r.
Wszystkie powierzone agencji Strategia PR Sp. z o.o. zadania były wykonane z zachowaniem najwyższych standardów komunikacji i współpracy, poprawności merytorycznej i formalnej. Kontakty z firmą przebiegały wzorowo, a osoby reprezentujące były kompetentne, rzetelne i doskonale zorganizowane.
Na szczególne uznanie zasługuje wiedza, doświadczenie i kreatywność przedstawicieli zarządu agencji, którego zaangażowanie zaowocowało cyklem wydarzeń na najwyższym poziomie merytorycznym, logistycznym i artystycznym. Skuteczność została potwierdzona dotarciem do wymaganej grupy docelowej projektu, a rzetelność podsumowana została w szczegółowo opracowanym raporcie.
Osobiście pragnę podziękować Pani Agnieszce Bednarczyk, Prezes Zarządu Strategia PR sp. z o.o., za bardzo dobrze układającą się współpracę. Życzę Pani wielu dalszych sukcesów, owocnych rozmów z kolejnymi Klientami i zawsze tak udanej współpracy.
W imieniu Gminy Miasto Częstochowa polecam firmę STRATEGIA PR Sp. z o.o. jako wiarygodnego partnera w biznesie, rzetelnego dostawcę usług public relations.
Urząd Miasta Częstochowy, Mirosław Soborak, Zastępca Prezydenta Miasta Częstochowy, Częstochowa 23.08.2013.

LIST POLECAJĄCY
W imieniu Gminy Agencja PR i event marketingowa Strategia.FM, jako główny organizator uroczystości otwarcia Leroy Merlin w Poczesnej koło Częstochowy w 2007 roku wykazała się ogromnym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem.
W opinii naszych partnerów, pracowników i dostawców otwarcie marketu w Częstochowie było jednym z najlepiej zorganizowanych wydarzeń tego typu w naszej sieci na przełomie ostatnich lat. Strategia.FM stworzyła nową, lepszą jakość szeroko pojętych działań z zakresu komunikacji marketingowej realizowanych przy okazji otwarcia. Fachowa wiedza, wysokie standardy komunikacji i działania przedstawicieli Strategii. FM pozwoliły nam zbudować, już na samym początku, dobre relacje z lokalnymi władzami i mediami.
Bardzo skuteczna była kreacja wizerunku sklepu w regionie jeszcze przed jego otwarciem. Proponowane przez Strategia.FM działania społeczne, mające na celu pokazanie wartości naszej firmy oraz zaangażowanie w otwarcie sklepu władz lokalnych, były zaskakująco efektywne. Konkurs plastyczny dla dzieci „Mój Wymarzony Dom z Leroy Merlin” czy konkurs fotograficzny dla dorosłych „Ładny Dom z Leroy Merlin”, autorskiego pomysłu agencji, realizowane przed otwarciem przy ścisłej współpracy z lokalnym samorządem oraz mediami zaowocowały masowym uczestnictwem klientów w imprezach. Zainteresowanie konkursami przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. Ta nowa jakość działań public relations okazała się zaskakująco efektywna, koncepcja działań nie tylko zgodna z polityką naszej firmy, ale równie trafna i skuteczna. Na uznanie zasługują rzeczywiste kontakty Pani Agnieszki Bednarczyk z mediami. Agencja okazała się doskonałym partnerem przy organizacji konferencji prasowej, na którą, dzięki doświadczeniu oraz kontaktom Strategia.FM, przybyła rekordowa liczba dziennikarzy. Godna polecenia jest fachowa, sprawna i kompleksowa organizacja eventów związanych z otwarciem: oficjalnej uroczystości dla VIP’ów oraz imprez promocyjnych dla klientów organizowanych przez STRATEGIA.FM. Z pochwałami spotkał się poziom organizacji oficjalnej uroczystości otwarcia sklepu. Dzięki profesjonalizmowi Pani Agnieszki Bednarczyk i pracowników firmy STRATEGIA.FM, przez 4 dni trwania imprezy, nie doszło do żadnych problemów podczas jej przygotowania i realizacji.
Szczególnie doceniam terminowość, błyskawiczne reagowanie na wszelkie nasze prośby oraz pomoc w załatwieniu wielu spraw, która wykraczała daleko poza ramy umowy.
Dziękując Pani Agnieszce Bednarczyk oraz wszystkim pracownikom STRATEGIA.FM, życzę całej agencji wielu sukcesów oraz dalszej tak udanej współpracy. Uwzględniając profesjonalizm, kreatywność i ogromne zaangażowanie, jak rownież elastyczność i otwartość przedstawicieli firmy na wszelkie nasze sugestie stwierdzamy, że Agencja STRATEGIA.FM w pełni załuguje na zaufanie i jest firmą godną polecenia.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o., Beata Woszczyńska, Menedżer ds. Relacji z Klientami, Warszawa 03.01.2008.

Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi referencjami: archiwum

Skontaktuj się z nami

9 + 2 =

Nasze oddziały