Zarządzanie sytuacją kryzysową
PR kryzysowy
Sytuacja kryzysowa w firmie może zdarzyć się każdego dnia. Sposób, w jaki firma komunikuje się z otoczeniem w czasie kryzysu może mieć znaczący wpływ na wizerunek, reputację firmy, a także jej wyniki biznesowe. Sytuacja kryzysowa może wynikać z wewnętrznych lub zewnętrznych uwarunkowań. Może być również wynikiem sytuacji lub komunikacji, która jest nieprawdziwa.
Strategia.FM wprowadza strategie antykryzysowe na długo przed potencjalnym kryzysem, aby być w pełni przygotowanym na zajęcie odpowiedniego stanowiska w mediach oraz obronę wypracowanego już wizerunku firmy. Tworzymy strategię, a następnie kompleksowo ją realizujemy. W ramach działań antykryzysowych oferujemy:
stworzenie procedur postępowania w sytuacjach kryzysowych,
szkolenie pracowników z postępowania w sytuacjach kryzysowych,
monitoring mediów,
organizację sztabu kryzysowego,
prowadzenie biura prasowego z funkcją rzecznika prasowego,
przygotowanie raportu pokryzysowego,
opracowanie planu rehabilitacji marki i reputacji firmy po kryzysie.