Centrum Handlowe Ryneczek Wały Dwernickiego
Wielkie otwarcie Centrum Handlowego RyneczekWIELKIE OTWARCIE CENTRUM HANDLOWEGO RYNECZEK WAŁY DWERNICKIEGO
Opracowanie strategii komunikacji marketingowej dla Zarządu Stowarzyszenia Kupców Targowiska Wały Dwernickiego na potrzeby budowania dobrych relacji z otoczeniem, poprawy komunikacji z mediami oraz odzyskania zaufania społecznego w związku z planowanym oficjalnym zakończeniem inwestycji jaką była modernizacja dawnego targowiska, przebudowa i stworzenie nowoczesnego obiektu handlowego z tradycjami kupieckimi. Kompleksowa obsługa Public Relations i obsługa eventowa. Przeprowadzenie kampanii reklamowej w mediach, przygotowanie i prowadzenie konferencji prasowej, oficjalnej uroczystości dla VIP-ów. Organizacja wielkiego otwarcia dla Klientów z bogatym programem artystycznym. W programie m.in. orkiestra Pipes and Drums – finaliści programu Mam Talent TVN, kapela biesiadna Grupa Romana, jarmark tradycyjny z wata cukrową, pajdą chleba ze smalcem, powidłami, kataryniarz z papugą, klauni, szczudlarze, malowanie twarzy dla dzieci, torty, balony i mnóstwo innych atrakcji.
Po hucznym otwarciu zorganizowaliśmy jeszcze wiele innych eventów na Ryneczku takich jak Mikołajki przy Choince czy Festyn z okazji I urodzin Centrum Handlowego Ryneczek – film.
Inne filmy Startegia.FM na You Tube.