+48 609 456 006 biuro@strategiafm.pl

PODSUMOWANIE DEKADY DZIAŁALNOŚCI AGENCJI I TRANSFORMACJI RYNKU EVENTOWEGO

Podsumowanie rynku wydarzeń specjalnych w galeriach i sieciach handlowych w ostatniej dekadzie oraz jubileuszu agencji Strategia FM opublikowane w lutym 2017 na łamach portalu Galerie Handlowe PL. O tym jak zmieniał się rynek eventowy oraz nasza agencja na przełomie ostatnich 10 lat opowiada Dyrektor Naczelna Strategia FM Pani Agnieszka Bednarczyk. Zapraszamy do lektury.
„Co Państwo uważają za swój największy sukces podczas tej pierwszej dekady działalności?
„Z każdym rokiem zwiększa się prestiż i rozpoznawalność naszej agencji.  Nawiązaliśmy wiele długotrwałych relacji biznesowych.  Sukcesem z pewnością jest to, iż  klienci do nas wracają i rekomendują nas dalej.  W listopadzie 2007 roku otwieraliśmy pierwszy sklep sieci Leroy Merlin w Polsce, w Poczesnej koło Częstochowy,  a w styczniu 2017 roku kolejny. Tym razem w Bełchatowie.  Otwieraliśmy między innymi Leroy Merlin w Galerii Posnania, Płocku, Krakowie, Rumii koło Gdyni i Zgorzelcu.  10 lat niezachwianego zaufania. To pewnością  cenimy sobie najbardziej. Mijająca dekada to był czas wielu doświadczeń, inwestycji, a czasami wyrzeczeń.  Patrząc na te lata trzeba przyznać, że zainwestowane środki i czas przyniosły efekty. Trafiają do często Klienci z sytuacjami kryzysowymi w mediach lub tacy, którzy mają do przeprowadzenia wyjątkowo trudny projekt, zawansowany logistycznie, do realizacji w bardzo krótkim czasie. Takim wyzwaniem było dla nas otwarcie nowej sieci handlowej Mila, przeprowadzone jednocześnie blisko 170 eventów w całej Polsce, w styczniu 2015 roku. Projekt ten został doceniony podczas Forum Branży Eventowej 2016, nominacją do tytułu TOP Event 2015. We wszystkich lokalizacjach przy realizacji eventów w sklepach Mila pracowało w dniu otwarcia z ramienia agencji ponad 1000 osób, dla blisko 300 tysięcy klientów. Projekt Mila w wykonaniu agencji Strategia FM uwieńczony został sukcesem i potwierdzony zarówno przez klienta – spółkę PoloMarket oficjalnym podziękowaniem. Doświadczenie, lata współpracy z innymi centrami handlowymi,  sztab sprawdzonych ludzi,  zdecydowały o sukcesie tego trudnego przedsięwzięcia. (…)”
Zachęcamy do lektury całego artykułu na stronie serwisu Galerie Handlowe

10 LAT DZIAŁALNOŚCI STRATEGIA FM I 20-LECIE KARIERY ZAWODOWEJ AGNIESZKI BEDNARCZYK

Rok 2016 upłynął pod szyldem jubileuszu z okazji obchodów 10- lecia działalności agencji Strategia FM na rynku oraz 20- lecia pracy zawodowej Pani Agnieszki Bednarczyk, założycielki i Dyrektor Naczelnej Strategia FM, która z tej okazji dzieliła się swoją wiedzą podczas merytorycznych spotkań, forów, targów i kongresów. Publikowała artykuły eksperckie w branżowych mediach, magazynach, portalach. Nie brakowało jak zawsze interesujących projektów dla naszych stałych i nowych Klientów. Po więcej aktualności zapraszamy na nasz profil na Facebooku oraz śledzenie aktualności i nowych realizacji w portfolio Strategia FM.

UROCZYSTE OTWARCIE SKLEPU LEROY MERLIN BEŁCHATÓW

 

W dniach 19 – 21 stycznia 2017 Strategia FM przeprowadziła kolejne uroczyste otwarcie hipermarketu sieci Leroy Merlin w Polsce. Tym razem pracowaliśmy przy inwestycji w Bełchatowie. Zapewniliśmy kompleksową organizację wydarzeń, a w tym oprawę techniczną, multimedialną, cateringową, promocyjną fotograficzną i konferansjerską, z koordynacją wszystkich działań. Zadbaliśmy o wysoką jakość uroczystego otwarcia dla 400 gości VIP, obsługę konferencji prasowej oraz oprawę i atrakcję w dniu otwarcia sklepu dla klientów. Cała realizacja przebiegała w spokojnej , miłej atmosferze, a sprawdzeni podwykonawcy zapewnili w pełni fachową obsługę. Przygotowanie i koordynacja organizacji oraz sam uroczysty  finał zaowocował podziękowaniami dyrekcji. My również dziękujemy i życzymy sukcesów.

ŚWIĄTECZNE SPOTKANIA FIRMOWE TO NAJLEPSZA OKAZJA DO INTEGRACJI ZESPOŁU

 

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia zachęcamy do lektury artykułu autorstwa Pani Agnieszki Bednarczyk nt. „Świąteczne spotkania firmowe to najlepsza okazja do integracji zespołu”, który ukazał się w grudniowym wydaniu Strefy Biznesu.

Zapraszamy do współpracy przy organizacji firmowych imprez świątecznych.

Artykuł do pobrania tutaj

 

MIKOŁAJKI W CENTRUM HANDLOWYM M1

W dniu 6 grudnia 2016 agencja Strategia FM przeprowadziła event mikołajkowy w Centrum Handlowym M1 Częstochowa. Oczywiście nie zabrakło malowania buziek, tworzenia dekoracji choinkowych oraz kartek świątecznych. Ciekawy scenariusz imprezy, ekipa aktywnych, sympatycznych animatorów oraz profesjonalna obsługa techniczna, sprawiły, że event mikołajkowy wzbudził wiele pozytywnych emocji oraz uśmiechów wśród jego uczestników, co było jednym z najważniejszych założeń tego wydarzenia. Mikołaj, który przybył prosto z Laponii na zamówienie Strategia FM , zasiadł przy choince i wręczał dzieciom wyczekane prezenty. Elf zapraszał wszystkich do wesołej zabawy, a Śnieżynki częstowały słodkościami i bawiły się z najmłodszymi. Zapraszamy do obejrzenia foto relacji z tego wydarzenia.

 

UROCZYSTE OTWARCIE SKLEPU LEROY MERLIN W GALERII POSNANIA

W środę 19 października 2016 agencja Strategia FM zorganizowała uroczyste otwarcie sklepu Leroy Merlin w Galerii Posnania.  Mieliśmy przyjemność  pracować przy tym projekcie w bardzo miłej atmosferze. Nie zabrakło wyzwań logistycznych i terminowych, z którymi nasza ekipa jak zawsze doskonale sobie poradziła.  Wiele tygodni przygotowań zaowocowało sukcesem tego wydarzenia.  Było to ogromne wyzwanie zarówno logistyczne, jak i organizacyjne ze względu na konieczność dostosowania się do uwarunkowań jakie wynikały z trwającego jednocześnie otwarcia największej galerii handlowej w Wielkopolsce.  Realizacja obsługi  technicznej, multimedialnej, cateringowej oraz koordynacja pracy wszystkich podwykonawców,  oparta na wieloletnim doświadczeniu, zaangażowaniu i grupie sprawdzonych podwykonawcach zagwarantowały sukces realizacji. Niezwykle udany finał uroczystości został potwierdzony uściskiem dłoni Dyrektora Sklepu  oraz serdecznymi podziękowaniami. Tak udana uroczystość otwarcia i zadowolenie wszystkich zaproszonych gości to najlepszy start  i podstawa do osiągania przyszłych sukcesów Leroy Merlin Posnania, czego całej ekipie serdecznie życzymy. Zapraszamy do obejrzenia foto relacji z wydarzenia.

 

AGNIESZKA BEDNARCZYK POWOŁANA DO ZARZĄDU POLSKIEGO STOWARZYSZENIA PUBLIC RELATIONS O/ŚLĄSK

 

W poniedziałek 3 października 2016 odbyło się Walne Zgromadzenie Członków śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, najstarszej branżowej organizacji , która prowadzi działalność edukacyjną dotyczącą PR, a jej celem jest dbanie o standardy etyczne oraz popularyzowanie public relations, jako dziedziny zarządzania, która poprzez budowanie wzajemnie korzystnych relacji przyczynia się do poprawy ich reputacji podmiotów działających na rynku. W ramach podsumowania kadencji omówione zostały inicjatywy jakie podejmował się zarząd PSPR o/Śląski w czasie ostatniej kadencji. Następnie Powołano nowy Zarząd PSPR O/Śląsk. W nowej kadencji nowy zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wesprze swoim bogatym, 20-letnim doświadczeniem, powołana na Członka Zarządu, Agnieszka Bednarczyk, Dyrektor Naczelna agencji Strategia FM. Gratulujemy i życzymy sukcesów!

 

AKADEMIA WIEDZY I DOŚWIADCZENIA PUBLIC RELATIONS AGNIESZKA BEDNARCZYK

 

W dniu 5 września 2016 roku rozpoczęła działalność Akademia Wiedzy i Doświadczenia Public Relations Agnieszki Bednarczyk, która będzie funkcjonować w strukturach i pod szyldem naszej agencji. To efekt wielu tygodni pracy, energii i zaangażowania. Stworzenie Akademii zostało uwieńczone sukcesem podczas szkoleń: „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”, „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”, organizowanych w Warszawie oraz Chorzowie, w ramach OneDay Roadshow. Oczywiście nie udałoby się to bez zaangażowania całego zespołu ze Strategia FM i udanej współpracy z organizatorami ODS 2016 GJC Inter Media. Cenimy sobie wszystkie opinie i podziękowania otrzymane od uczestników szkoleń. Dobrze jest móc dzielić się swoją blisko 20-letnią wiedzą i doświadczeniem, inspirować innych do budowania relacji i dbania o dobrą komunikację. Nie spodziewaliśmy się tyle ciepłych słów i tych oklasków na zakończenie spotkania, ale to tylko potwierdza, jak duże jest zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu public relations popartą wieloletnim, praktycznym doświadczeniem. Zapraszamy do zapoznania z ofertą naszej Akademii i korzystania z jej bogatego potencjału.

SZKOLENIA W RAMACH ONE DAY ROADSHOW

Z okazji 10-lecia agencji Dyrektor Naczelna Agnieszka Bednarczyk dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Z tej okazji, po pełnej sali uczestników szkolenia podczas RemaCongress 2016, agencja zaprasza na dwa kolejne bezpłatne szkolenia podczas OneDay Roadshow w Warszawie 05.09.2016 i Chorzowie 09.09.2016.

Tematy szkoleń: „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”, „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”.

Miejsca i plan szkoleń:

  • Hotel Sound Garden przy ulicy Żwirki i Wigury 18  w Warszawie
    godz. 10.00 „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”,
    godz. 12.30 „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”.
  • Hotel Arsenal Palace przy ulicy ul. Paderewskiego 35 w Chorzowie
    godz. 10.00 „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce”,
    godz. 12.30 „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji ze szkoleń.

SPOTKANIE MERYTORYCZNE PSPR ODDZIAŁ ŚLĄSK NA TEMAT: „CSR W KOMUNIKACJI PR”

W dniu 2 czerwca 2016 r. Dyrektor Naczelna odbyło się spotkanie merytoryczne śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations z członkami i sympatykami organizacji. Tematem spotkania było „CSR w Komunikacji PR”. Dyrektor Naczelna Strategia FM pani Agnieszka Bednarczyk, jako jeden z dwóch zaproszonych prelegentów, przedstawiła projekty realizowane, które miały na celu kreatywne łączenie celów biznesowych sieci handlowych z potrzebami lokalnych instytucji samorządowych oraz organizacji, w sposób wzbudzający zainteresowanie mediów oraz szczerą sympatię otoczenia. Prezentacja i wystąpienie uświadomiły uczestnikom, jak ważną sprawą przy realizacji komercyjnych projektów jest integracja środowisk lokalnych, i wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych, które nie tylko buduje zaufanie ale także sprzyja i budowaniu trwałych relacji.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

KONGRES PROFESJONALISTÓW PUBLIC RELATIONS

Dyrektor Naczelna agencji Strategia FM w kwietniu 2016, jak co roku, uczestniczyła w najważniejszym branżowym wydarzeniu jakim jest Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. W dniach 21-22 kwietnia Pani Agnieszka Bednarczyk, nie tylko dumie nas reprezentowała, ale także wystąpiła w roli prelegenta, dzieląc się wiedzą i prezentując sposoby działania naszej agencji licznemu gronu uczestników. Na sali zebrało się blisko 300 przedstawicieli branży public relations oraz najważniejsze postacie, autorytety, eksperci i autorzy wydawnictwa „25-lat Public Relations w Polsce”. Nie zabrakło gwiazd, dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych oraz ich jubileuszowych wystąpień dla uczestników Kongresu podczas wieczornej Gali. .

Więcej zdjęć z Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 tutaj.

EVENTY I TRENDY W KOMUNIKACJI. ZARZĄDZANIE I LOGISTYKA PRZY ORGANIZACJI EVENTÓW DLA SIECI HANDLOWYCH.
To tytuł artykułu eksperckiego autorstwa Dyrektor Naczelnej naszej Agencji pani Agnieszki Bednarczyk, który ukazał się w V edycji corocznego raportu na temat branży eventowej i public relations w dodatku do magazynu Galerie Handlowe – Shopping Mall Marketing 2016. Zapraszamy do lektury artykułu.

EVENTY I TRENDY W KOMUNIKACJI. ZARZĄDZANIE I LOGISTYKA PRZY ORGANIZACJI EVENTÓW DLA SIECI HANDLOWYCH
Rozwój nowych technologii spowodował wiele zmian w formach komunikacji z klientem oraz organizacji eventów.  Dzisiaj klient chce być nie tyle osaczany informacjami, co chce uczestniczyć w procesie komunikacji. Odpowiedzią na te potrzeby są narzędzia public relations, marketing społecznie odpowiedzialny i marketing terytorialny. Umiejętne ich używanie to podstawa w budowaniu dobrych relacji z klientem zarówno na poziomie dużego centrum handlowego jak i małej sieci.
STRATEGIA FM PRZY WSPÓŁPRACY Z SIECIAMI
Od początku swojej działalności Strategia FM bazuje na budowaniu dobrych relacji przy organizacji wydarzeń. Przy tworzeniu koncepcji eventów zwraca uwagę na walory lokalne.  Sztuka kreowania i organizacji eventów w wydaniu Strategia FM odpowiada na tendencje rynku, która ceni różnorodność regionów i dostawców lokalnych.
Z sieciami i centrami handlowymi Strategia FM współpracuje od początku działalności. Pierwsze udane eventy świąteczno-mikołajkowe zrealizowane w Pasażu Tesco w grudniu 2005 roku, owocowały przez lata kolejnymi z okazji Świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia, urodzin, Dnia Dziecka w kilku, a później kilkudziesięciu Pasażach w Polsce.
Agencja Strategia FM na każdym etapie realizacji dba o dobrą komunikację, która sprawia, że praca staję się przyjemnością i tworzy relacje między wszystkimi zaangażowanymi w proces produkcji.  Jest to szczególne istotne przy organizacji eventów na poziomie lokalnym.  Zwłaszcza w mniejszych społecznościach ważne jest podkreślanie kolorytu rynku lokalnego małych społeczności. Wydarzenia odbywające się z inicjatywy sieci integrują środowiska w różnych regionach, a docelowo budują zaufanie do marki, która inicjuje tą formę komunikacji.
CELE BIZNESOWE I SPOŁECZNE. EVENTY OTWARCIOWE
Otwarcia sieciowych marketów takich jak Leroy Merlin to przedsięwzięcia o wielopoziomowym zakresie działań. Kooperacja na poziomie regionu, współpraca międzysektorowa, samorząd, instytucje kultury, media, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, konkursy, konferencje prasowe, bankiety, uroczystości dla VIPów, imprezy dla Klientów zamknięte oraz plenerowe. Nie zawsze trzeba usłyszeć fanfary podczas uroczystego przecięcia wstęgi na otwarciu sklepu. W Krakowie w tym kulminacyjnym momencie podczas otwarcia goście mogą usłyszeć nie fanfary ale hejnał mariacki w markecie. W Zgorzelcu wykwintny bankiet może zostać wyserwowany na ceramice bolesławieckiej, a w innych lokalizacjach prowadziliśmy konkursy we współpracy z samorządem, mediami i domami kultury, akcje charytatywne a do programu artystycznego włączaliśmy to czym dana społeczność mogła się pochwalić. Mając doświadczenie i wiedzę, można połączyć cele biznesowe hipermarketu czy centrum handlowego, z potrzebami mieszkańców lub instytucji lokalnych oraz zainteresowaniem, a nawet wsparciem ze strony mediów.
KIERUNEK ZMIAN NA RYNKU CENTRÓW I SIECI HANDLOWYCH. MAŁE JEST LEPSZE
Od kilku lat jesteśmy na etapie zachłyśnięcia się rynku nowymi technologiami. Wiemy jednak, że nastąpi zwrot w dotychczasowych trendach. Klienci zaczną szukać stref wolnych od Wi-Fi.  Będą bliżej „slow food”, „slow life”, a za moment „slow buy”, czyli „kupuj powoli”, to, czego naprawdę potrzebujesz.  Ta tendencja zmian w postawach konsumenckich, zdefiniuje nowe postawy w przestrzeni centrów i sieci handlowych oraz wymagań wobec agencji eventowych.  Zmieniają się formaty galerii handlowych oraz koncepty sklepów.  Klienci chętnie korzystają z oferty małych sklepów, które z reguły są zlokalizowane bliżej domu czy pracy.
NOWE WYZWANIA W ORGANIZACJI EVENTÓW. LOGISTYKA
Agencja Strategia FM uczestniczy w tej transformacji rynku otwierając kolejne sklepy małych formatów w różnych regionach kraju dla wielu sieci.  Za uruchamianiem nowych, rozproszonych inwestycji wiąże się szereg wyzwań. Zarządzanie wieloma formatami jest bardziej skomplikowane, a komunikacja  trudniejsza.  Największym wyzwaniem jest tutaj logistyka. Łatwo przygotować i skoordynować dużą imprezę w galerii. Organizacja kilkudziesięciu albo kilkuset akcji na terenie całego kraju, w tym samym czasie, wymaga innej strategii działania,  o wiele bardziej zaawansowanego procesu zarządzania, ale także rzetelnych, sprawdzonych partnerów i wykonawców, którzy będą zdyscyplinowani, samodzielni, i tak samo zaangażowani pracując z dala od centrali jak gdyby pracowali pod czujnym okiem koordynatora.
Jako jedna z nielicznych na rynku Strategia FM oferuje rozwiązania, które są niezbędne dla organizacji eventów nowego formatu sieci handlowych, zlokalizowanych w wielu małych miejscowościach. Na potrzeby organizacji rozproszonych w czasie eventów stworzyła system zarządzania ludźmi i logistyką, który pozwała na realizację kilkudziesięciu, a nawet kilkuset eventów jednocześnie w całej Polsce.
Tylko skrupulatnie opracowany i odpowiednio zarządzany system pozwala na opanowanie wyzwań logistycznych, i szeroko zakrojonej w czasie, i przestrzeni komunikacji przy organizacji masowej ilości eventów w tym samym czasie.
JAK ZROBIĆ 170 EVENTÓW JEDNOCZEŚNIE?
Najlepszym przykładem na skuteczność działania systemu agencji Strategia FM jest projekt z  17 stycznia 2015. Roku. Tego dnia Strategia FM przeprowadziła blisko 170 eventów otwarciowych jednocześnie w całej Polsce. Było to otwarcie nowej sieci sklepów Mila.  Tego dnia we wszystkich lokalizacjach przy realizacji pracowało z ramienia agencji ponad 1000 osób, dla blisko 300 tys. klientów. Doświadczenie dyrektor naczelnej agencji – Agnieszki Bednarczyk,  lata współpracy z innymi centrami handlowymi,  sztab sprawdzonych ludzi,  zdecydowały o sukcesie tego trudnego przedsięwzięcia. Projekt został doceniony przez ekspertów otrzymał nominacje do tytułu TOP EVENT 2015 na Forum Branży Eventowej w styczniu 2016.
DOŚWIADCZENIE. PR, CSR I CO JESZCZE?
To właśnie doświadczenie wyróżnia agencję Strategia FM i pozwala podejmować się tak trudnych projektów. Agencja stawia na najwyższą jakość  usług, profesjonalizm oraz szacunek w relacjach na każdym etapie współpracy. Może się pochwalić wieloma sukcesami i referencjami. Oferuje nie tylko kompleksową organizację wydarzeń, ale także obsługę z zakresu PR, komunikację z mediami, CSR i zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
CYKLE IMPREZ. ESTRADA MOBILNA
Agencja Strategia FM zajmuje się realizacją eventów otwarciowych i jubileuszowych dla sieciowych klientów, ale także organizacją cyklicznych imprez, tras promocyjnych. Organizuje także duże imprezy plenerowe z wykorzystaniem techniki estradowej. Jednym z ciekawszych rozwiązań przy realizacji imprez promocyjnych w centrach handlowych i przed nimi jest najnowsza na rynku konstrukcja mobilna. Scena 8m x 6m o eleganckim profilowanym dachu, którą rozkłada się w 30 minut. Dzięki takiej mobilnej estradzie można przeprowadzić płynnie cykl eventów dla wybranej sieci.
10 LAT NA RYNKU. 20 LAT DOŚWIADCZENIA
Strategia FM w roku 2016 obchodzi swoje 10 urodziny i z tej okazji przez cały rok oferuje scenę mobilną oraz organizację imprez na preferencyjnych warunkach. Szczegóły można poznać na stronie www.strategiaFM.pl.

CYTATY Z REFERENCJI OD NASZYCH KLIENTÓW
„Agencja Strategia FM jako główny organizator uroczystości z okazji otwarcia Leroy Merlin w Poczesnej k. Częstochowy w 2007 roku wykazała się ogromnym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. (…) W opinii naszych partnerów, pracowników i dostawców otwarcie marketu w Częstochowie było jednym z najlepiej zorganizowanych wydarzeń tego typu w naszej sieci na przełomie ostatnich lat. Na uznanie zasługują rzeczywiste kontakty Pani Agnieszki Bednarczyk z mediami (…).” Beata Woszczyńska, Manager ds. Relacji z Klientami Leroy Merlin Polska, obecnie Direction Marketing Clients GSB – ADEO.

„Agencja Strategia FM przeprowadziła dla firmy market Detal 17 stycznia 2015 roku, jednocześnie 167 eventów na terenie całej Polski. (…) W projekt agencja zaangażowała ponad 1000 osób w terenie, które obsłużyło tego dnia blisko 300 000 naszych klientów. Z pełnym przekonaniem polecam agencję Strategia FM i Panią Agnieszkę Bednarczyk, jako godnego zaufania partnera przy realizacji projektów marketingowych i imprez promocyjnych”. Sylwia Kocoń, Dyrektor Marketingu marketDetal.

Autor:  Agnieszka Bednarczyk, Właścicielka Agencji Strategia FM pl.

Artykuł do pobrania tutaj

WIELKANOCNA ZABAWA W CENTRUM HANDLOWYM

Wraz z nadejściem wiosny przyszła pora na wielkanocną zabawę w Centrum Handlowo – Usługowym Jagiellończycy. W dniach 18-19 marca 2016 dzieci te starsze oraz młodsze miały okazję spotkać się z wielkim pluszowym Kurczaczkiem i wesołym Zajączkiem. Bajkowi goście obdarowywali klientów i handlowców słodkościami oraz serdecznymi życzeniami. Na najmłodszych czekało mnóstwo atrakcji, zabaw, konkursów i upominków w specjalnie przygotowanej kolorowej, wiosennej scenerii. Udaną zabawę najmłodszym zapewniły przesympatyczne animatorki, które zadbały o świąteczną atmosferę, program ciekawych atrakcji oraz upominków. Wesołego Alleluja!

REMADAYS 2016

W lutym 2016 Agencja Strategia FM zapraszała na swoje stoisko na Międzynarodowych Targach Reklamy RemaDays 2016. Nasza Dyrektor Naczelna także tutaj podzieliła się swoją wiedzą z uczestnikami targów, podczas wystąpienia na temat „Narzędzia Public Relations do budowania wizerunku firmy w Polsce. Dobra komunikacja, media i nie taki kryzys straszny jak go malują” – 17 lutego 2016 na RemaCongress, które jest forum wymiany doświadczeń na polu komunikacji marketingowej.

FORUM BRANŻY EVENTOWEJ 2016

W styczniu byliśmy obecni w Strefie Dostawców na Forum Branży Eventowej FBE 2016, a Dyrektor Naczelna naszej agencji – p. Agnieszka Bednarczyk wystąpiła w gronie ekspertów Forum, na którym 14 stycznia, specjaliści  dyskutowali o tym „Jaka jest rola wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki?”. Jeden z projektów Strategia FM zgłoszony został do konkursu TOP EVENT 2015. Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych na stronie Forum Branży Eventowej.

 

ROZPOCZYNAMY OBCHODY JUBILEUSZU 10-LECIA AGENCJI STRATEGIA FM

Z okazji 10-lecia działalności  agencji Strategia FM na rynku przez cały 2016 rok obowiązywać będzie specjalna oferta na usługi eventowe i public relations. Ponadto założycielka naszej agencji Pani Agnieszka Bednarczyk będzie dzielił się swoim  bogatym doświadczeniem podczas paneli eksperckich, prelekcji, wystąpień na ogólnopolskich i międzynarodowych targach oraz kongresach branżowych. Dziękujemy, że jesteście z nami. Zapraszamy do dalszej współpracy.

ŚWIĄTECZNIE. GWIAZDKOWO. EVENTOWO

Coraz bliżej Święta, a wraz z nimi Gwiazdkowa akcja w Centrum Handlowo – Usługowym Jagiellończycy. W sobotę 19 grudnia 2015 zaprosiliśmy najmłodszych klientów centrum handlowego wraz z rodzicami oraz handlowców z rodzinami na bajkowe, pełne blasku i przemiłej cudownej świątecznej atmosfery, spotkanie z Aniołem i Elfem, którzy obdarowywali wszystkich ciepłym uśmiechem oraz siankiem, opłatkiem oraz  słodkościami. Każdy, kto napotkał na swojej drodze niebiańskiego Anioła i radosnego Elfa, przeniósł się w rodzinną atmosferę nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Magicznych Świąt Bożego Narodzenia życzymy wszystkim naszym klientom oraz współpracownikom.

ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ. MEDIA RELATIONS

Od lipca 2015 roku agencja Strategia FM zajmuje się kompleksową obsługą PR, głównie z zakresu komunikacji z mediami, samorządem i społecznością lokalną oraz Zarządzaniem Sytuacją Kryzysową jednej z firm będących liderem w grupie producentów podłoża pod uprawę pieczarek w Polsce.

NOWA ESTRADA MOBILNA 8 M x 6 M DO WYNAJĘCIA

W marcu 2015 nasza agencja zainwestowała w własną SCENĘ MOBILNĄ. Nowa, profesjonalna estrada mobilna 8m x 6m z dodatkowymi skrzydłami dźwiękowymi pojawiła się w naszej ofercie na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych oraz koncertów zespołów rajderowych. Nasza scena to najnowsza na rynku konstrukcja alustage o eleganckim profilowanym dachu z flying towersami. Mobilna estrada to ogromna oszczędność czasu dla organizatorów imprez. Gwarantuje szybki 30-minutowy montaż. To idealne rozwiązanie na eventy plenerowe, koncerty, trasy promocyjne, pikniki, dożynki, dnia miast i gmin. Konstrukcja sceny jest łatwa transporcie i obsłudze. Posiada pakiet atestów i homologacji. W ramach obsługi zapewniamy wynajem sceny, transport, montaż i demontaż. Ponadto oferujemy także: nagłośnienie, oświetlenie, zaplecze dla artystów, namioty VIP, multimedia, sanitariaty, płotki, parasole piknikowe, ławo-stoły, namioty plenerowe, podłogi drewniane, catering, obsługę artystyczną, fotograficzną, atrakcje dla dzieci i dorosłych, obsługa medialna. Przy powierzeniu nam kompleksowej organizacji imprezy plenerowej SCENA GRATIS! Parametry i dane techniczne naszej estrady zobaczyć można w zakładce TECHNIKA ESTRADOWA.

OTWARCIE NOWEJ SIECI HANDLOWEJ W POLSCE. SZTUKA ZARZĄDZANIA PRZY ORGANIZACJI EVENTÓW

W sobotę 17 stycznia 2015 roku odbyło się niesamowite wydarzenie jakim było otwarcie nowej, polskiej sieci handlowej pod szyldem MILA. Uroczyste otwarcie odbyło się jednocześnie w 167 sklepach w całej Polsce. Było to wielkie wyzwanie, po podziale znanej nam sieci POLOmarket i wyodrębnieniu się nowej spółki Mila. W każdej z blisko 170 lokalizacji tego dnia odbyła się impreza z konferansjerem, profesjonalnym nagłośnieniem, hostessami, obsługą techniczną i programem pełnym konkursów, nagród, gratisów, tortów i innych degustacji.

Po blisko 2-miesięcznych, intensywnych przygotowaniach, wymagających najwyższego zaangażowania, umiejętności zarządzania logistyką eventową oraz pracy pod presją czasu, zrekrutowaniu, zatrudnieniu, przeszkoleniu ponad ponad tysiąca osób, ostatecznie tego dnia dnia pracowało jednocześnie z ramienia Strategia FM ponad 1000 osób w terenie plus koordynatorzy i sztab ludzi w centrali agencji, obsługując blisko 300 tysięcy klientów w całej Polsce. Udało się! Zgodnie z planem szefowej naszej agencji Pani Agnieszki Bednarczyk. Dzięki jej ogromnemu doświadczeniu, wyjątkowej wiedzy, umiejętności planowania i sprawnemu zarządzaniu zespołami, organizacją wydarzeń w skrajnie krótkim czasie wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. To był pełen SUKCES! Nasz, naszego klienta oraz każdego ze 167 sklepów. Praca przy tak wymagającym projekcie, między Świętami Bożego Narodzenia, Nowym Rokiem i świętem Trzech Króli była obarczona najwyższym stopniem trudności. Doświadczenie jednak pozwala przewidzieć i zabezpieczyć każdy najmniejszy szczegół projektu niezbędny do zagwarantowania pewności realizacji zgodnej z założeniami i oczekiwaniami klienta. Dla agencji Strategia FM nie ma rzeczy niemożliwych. Strategia FM może otwierać pojedyncze sklepy, organizować uroczystości na 50, 500 czy 2.000 osób, albo imprezy masowe na 5.000 lub 50.000 osób, albo przygotować, zsynchronizować i przeprowadzić kilkaset eventów jednocześnie rozproszonych w całym kraju z obsługą liczącą nawet 2.000 osób dla pól miliona osób.

PROMOCJA GOSPODARCZA. SPOTKANIA BIZNESOWO-PROMOCYJNE. KOMUNIKACJA Z MEDIAMI

Od początku swojej działalności Strategia FM współpracuje z samorządem i instytucjami lokalnymi. W roku 2006 i 2007 przeprowadziła cykl wydarzeń z okazji obchodów 700-lecia Zamku w Olsztynie k. Częstochowy. Jako profesjonalna agencja Strategia FM z sukcesem organizuje spotkania biznesowo-promocyjne, imprezy firmowe, koncerty plenerowe, pikniki rodzinne, samorządowe, kameralne spotkania, uroczyste bankiety, konferencje i szkolenia. Wspieramy firmy przy organizacji imprez od strony technicznej, cateringowej, artystycznej, promocyjnej. Zapewniamy kompleksową obsługę medialną. Obsługuje klientów w ramach działań komunikacji marketingowej w tym PR, SCR oraz ZSK. Realizuje projekty z zakresu szeroko pojętej promocji inwestycyjnej. Jedną z realizacji była kompleksowa organizacja i obsługa spotkań z mediami oraz inwestorami przedstawicieli władz miasta w ramach projektu „Zainwestuj w Częstochowie”, realizowana przy współpracy z Agencją Rozwoju Regionalnego w Częstochowie, przez powołaną do tego celu spółkę Strategia PR, przez 2012 i 2013 rok.

Zastępca Prezydenta Miasta Częstochowy Pan Mirosław Soborak docenił zaangażowanie i profesjonalizm agencji przy organizacji ROAD SHOW dla mediów, cyklu konferencji inwestycyjnych organizowanych w największych miastach w Polsce oraz podsumowującego Ogólnopolskiego Kongresu Gospodarczego, stwierdzając, że „Pani Agnieszka Bednarczyk i Strategia PR stworzyła Częstochowie realną szanse zdobycia na rynku przewagi konkurencyjnej.” „Jestem przekonany, że obecność tak profesjonalnej agencji public relations przy realizacji projektu to cenny wkład w podniesienie rangi i efektywności tak ważnego dla miasta przedsięwzięcia”. Sam Prezydent Miasta Częstochowy Pan Krzysztof Matyjaszczyk w jednym w wywiadów wypowiedział jednoznaczne słowa: „Wierzę, że to zadziała i Częstochowa już wkrótce stanie się „Gospodarczym Tygrysem” województwa śląskiego, Polski, a później Europy.” Zachęcamy do obejrzenia filmu, który powstał podczas realizacji tego ważnego dla naszej agencji i dla miasta projektu „Zainwestuj w Częstochowie”.

PASAŻ TESCO. POZNAJ BLISKIEGO SĄSIADA. DZIAŁANIA CSR

Od 2014 roku systematycznie Strategia FM realizuje cykl wydarzeń w Pasażach Tesco na Śląsku w ramach ogólnopolskiego programu z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu pt. ”Pasaż Tesco. Poznaj Bliskiego Sąsiada”, zapraszając do współpracy lokalne organizacje pożytku publicznego, fundacje, stowarzyszenia, kluby sportowe, szkoły tańca, szkoły językowe, muzyczne, centra edukacji i rozwoju. Z okazji zbliżającego się święta naszych ukochanych Mam przeprowadziła wyjątkowo wdzięczną akcję „Kwiatek za paragon”, która odbyła się 21 maja 2016 roku, a tydzień później 28 maja 2016 pełen atrakcji program animacji z okazji Dnia Dziecka. Zapraszamy do obejrzenia foto relacji z wybranych akcji promocyjnych w Pasażach Tesco.

UROCZYTE OTWARCIA SKLEPÓW. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

Od 2007 roku Strategia FM systematycznie organizuje otwarcia hipermarketów Leroy Merlin. Pierwsze, huczne otwarcie zorganizowane zostało w Poczesnej k. Częstochowy, następne w Rumi k. Gdyni, w Zgorzelcu, Krakowie. Jedno z ostatnich otwarć miało miejsce w Płocku w 2014 roku. Przy organizacji wydarzeń oferujemy także działania z zakresu komunikacji z mediami, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz public affairs. CSR to koncepcja zakładająca, iż przedsiębiorcy na etapie tworzenia i funkcjonowania firmy uwzględniają szeroko pojęty interes społeczny. Ta filozofia jest szczególnie bliska działaniom naszej agencji. Tam, gdzie pojawia się istota szeroko pojętej komunikacji, przy obsłudze PR, a nawet przy planowaniu wydarzeń, szuka możliwości nawiązania współpracy międzysektorowej, która połączy interesy przedstawicieli biznesu, instytucji i samorządu lokalnego, organizacji pozarządowych oraz mediów. Oczywiście nasza agencja oferuje także wsparcie przy organizacji wydarzeń bez działań PR. Organizuje imprezy otwarte i zamknięte, dni miast, gmin, imprezy jubileuszowe, akcje pro-społeczne, pro-zdrowotne i promocyjne. Pierwsze przeprowadzone przez agencję Strategia FM otwarcie hipermarketu Leroy Merlin w w Polsce odbyło się w październiku 2007 roku na ternie Poczesnej koło Częstochowy. Okrzyknięte zostało ono najlepszym otwarciem w historii sieci i zaowocowało trwającą do dziś dnia współpracą. „Strategia FM stworzyła nową, lepszą jakość szeroko pojętych działań z zakresu komunikacji marketingowej realizowanych przy okazji otwarcia. Fachowa wiedza, wysokie standardy komunikacji i działania przedstawicieli Strategii FM pozwoliły nam zbudować, już na samym początku, dobre relacje z lokalnymi władzami i mediami. Godna polecenia jest fachowa, sprawna i kompleksowa organizacja eventów związanych z otwarciem: oficjalnej uroczystości dla VIP’ów oraz imprez promocyjnych dla klientów organizowanych przez STRATEGIA.FM”. Z takimi pochwałami spotkał się poziom organizacji oficjalnej uroczystości otwarcia sklepu. „Dzięki profesjonalizmowi Pani Agnieszki Bednarczyk i pracowników firmy STRATEGIA.FM, przez 4 dni trwania imprezy, nie doszło do żadnych problemów podczas jej przygotowania i realizacji.” Jak dokładnie została oceniona nasza praca przy realizacji z 2007 roku można przeczytać w liście jaki otrzymaliśmy z centrali LEROY MERLIN POLSKA w naszej zakładce Referencje.

NOMINACJA AGNIESZKI BEDNARCZYK DO TYTUŁU ABSOLWENT ROKU POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ

W 2012 roku Agnieszka Bednarczyk, założycielka agencji Strategia FM otrzymała nominację do przyznawanego od kilkunastu lat zaszczytnego tytułu Absolwent Roku Politechniki Częstochowskiej, w uznaniu osiągnięć zawodowych, społecznych oraz promocji uczelni na rynku. W piątek 20 kwietnia 2012 odbyło się Posiedzenie Kapituły, w skład której wchodzili m.in. Rektor Politechniki Częstochowskiej prof. Maria Nowicka-Skowron, przewodniczący Kapituły prezes Stowarzyszenia Jan W. Pilarczyk, prezes Klubu Integracyjno-Promocyjnego Andrzej szeląg, sekretarz Kapituły Marek Nita, oraz dotychczasowi zwycięzcy konkursu. Następnie na dużej scenie Teatru im. Adama Mickiewicza odbyła się Wielka Gala, na której zostały ogłoszone wyniki konkursu. Gala zwieńczona została programem artystycznym na najwyższym poziomie, który zapewnił Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk”. Na zakończenie uroczystości odbył się Bal Absolwenta Roku w Restauracji Astoria.

OBSŁUGA PUBLIC RELATIONS. MONITORING MEDIÓW

Dzięki rekomendacji jednego z partnerów w roku 2012 Strategia FM została zaproszona do rozmów na temat współpracy przez jedną ze spółek branży energetycznej. Kila miesięcy rozmów i negocjacji zaowocowały powierzeniem agencji lokalnej obsługi PR na monitoring mediów regionalnych i lokalnych, monitoring internetu, monitoring aktywności istotnych interesariuszy pod kątem tematów kluczowych dla klienta, przygotowanie listy istotnych wydarzeń kulturalnych, sportowych i biznesowych oraz rekomendacji dotyczących obecności klienta na wymienionych imprezach. Do zadań naszej agencji należało także przygotowywanie raportów podsumowujących w wersji polskiej i angielskiej oraz natychmiastowe powiadamianie w przypadku pojawienia się zagrożeń dla planów klienta, jak również wsparcie organizacyjne planowanego programu edukacyjnego.

PASAŻ TESCO. EVENTY OKOLICZNOŚCIOWE

Od początku swojej działalności, czyli od 2005 roku Strategia FM tworzy, kreuje i koordynuje eventy i akcje promocyjne w całej Polsce. Wydarzenia specjalne i komunikacja z mediami są specjalnością firmy. Agencja bazuje na budowaniu dobrych relacji przy organizacji każdego eventu i akcji promocyjnej. Przy tworzeniu koncepcji zwraca uwagę na walory lokalne, zatrudnia mieszkańców z najbliższej okolicy i szuka lokalnych dostawców. Sztuka kreowania i organizacji eventów w wydaniu Strategia FM odpowiada na tendencje rynku, która ceni różnorodność, ale także patriotyzm lokalny. Z sieciami i centrami handlowymi Strategia FM współpracuje od początku działalności. Pierwsze udane eventy świąteczno-mikołajkowe zrealizowane zostały przez agencję Strategia FM w Pasażu Tesco w grudniu 2005 roku i zaowocowały kolejnymi latami realizacji z okazji Świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia, Urodzin, Dnia Dziecka i innych okazji w kilku, a później kilkudziesięciu Pasażach w Polsce. Strategia FM jest na liście sprawdzonych dostawców sieci Tesco Polska od lat. Agencja realizuje zlecenia także dla innych sieci handlowych takich jak Leroy Melin, PoloMarket, FreshMarket czy Mila.

NOWA STRONA STRATEGIA FM I ZMIANA DOMENY NA POLSKĄ

Agencja Strategia FM założona została w roku 2005 przez Agnieszkę Bednarczyk. Z sentymentu do pracy w mediach jej założycielka nazwała agencję Strategia FM. Jak się okazało domena FM należy do Mikronezji. W roku 2007 udało się zamówić globalną domenę i stworzyć stronę internetową. Na stronie pojawiła się historia powstania agencji, misja firmy, port folio z blisko 500 zdjęciami z realizacji, kilkadziesiąt referencji. Po 10 latach działalności zarząd agencji zdecydował się na stworzenie nowej strony internetowej. Miesiące analiz oraz fakt „zniknięcia” z rynku dostawcy dotychczasowych usług internetowych i brak dostępu do panelu administratora oraz możliwości aktualizacji sprawił, że nowa strona postawiona została na nowym serwerze pod nową tym razem polską domeną. Tak oto www.strategia.fm zamieniła się w www.strategiaFM.pl. Pomimo sentymentu do poprzedniej wersji naszej strony, ogromniej ilości autorskich tekstów założycielki agencji Pani Agnieszki Bednarczyk, skanowanych jeszcze wówczas zdjęć z realizacji i listów referencyjnych zamysł ten stał się faktem i oto zapraszamy do wspólnej podróży w naszej nowej wirtualnej przestrzeni. Przez rok, może dwa utrzymywane będą obie domeny oraz odbierana będzie poczta z maili pod obiema domenami, a następnie ta nieaktualna stopniowo będzie wygasać. Zapraszamy do śledzenia naszych bieżących wydarzeń, uzupełnianego na bieżąco port folio oraz do jak zawsze udanej z nami współpracy.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty, wybranymi referencjami oraz portfolio z wybranych realizacji. Mogą Państwo poznać historię naszej agencji na stronie, oglądając film albo zagłębiając się w lekturę profilu naszej Dyrektor Naczelnej Pani Agnieszki Bednarczyk.

Po więcej informacji zapraszamy na spotkanie bezpośrednio do biura w Częstochowie i Warszawie.
Zapraszamy do wcześniejszego kontaktu celem umówienia się na spotkanie
z Dyrektor Naczelną Panią Agnieszką Bednarczyk.

Skontaktuj się z nami

15 + 11 =

Nasze oddziały
Zadzwoń do nas