+48 609 456 006 biuro@strategiafm.pl

Agnieszka Bednarczyk

Założycielka, Dyrektor Naczelna Agencji Public Relations STRATEGIA FM

AGNIESZKA BEDNARCZYK
ZAŁOŻYCIELKA, DYREKTOR NACZELNA AGENCJI PUBLIC RELATIONS STRATEGIA FM

Agnieszka Bednarczyk, od blisko 20 lat zajmuje się zagadnieniami z zakresu public relations, kreacją i organizacją wydarzeń specjalnych, od 2010 członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Kieruje się zasadami etyki, uczciwości, szacunku. Ceni przejrzystość relacji i dobrą komunikacje. Przez lata związana z branżą medialną. Była producentem koncertów i imprez masowych, takich jak Inwazja Mocy Radia RMF FM. Wieloletnie doświadczenia zaowocowały w roku 2005 stworzeniem ogólnopolskiej agencji eventowej i public relations Strategia FM, która zapewnia obsługę PR, CSR, ZSR oraz kompleksową organizację wydarzeń biznesowo-promocyjnych.
Wykładowca, ekspert, doradca biznesowy, trenerka, autorka publikacji branżowych, prelegent targów, kongresów takich jak Kongres Profesjonalistów Public Relations, Forum Branży Eventowej, Politechnika Częstochowska, Wyższa Szkoła Zarządzania, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Magazyn Galerie Handlowe, Magazyn Strefa Biznesu, Rema Congress, OneDay Roadshow. Od początku swojej kariery zwraca uwagę na profesjonalizm, ale także na budowanie dobrych relacji i szacunek. Realizacje komercyjnych projektów łączy z działalnością społeczną i promocją wartości. Dzięki tym działaniom już w 2008 roku została nominowana przez portal PRoto.pl do nagrody „Protony”, dla wyróżniających się profesjonalistów w dziedzinie komunikacji. W 2009 roku została doceniona przez wydawców międzynarodowej encyklopedii osobistości „Who is Who” w Polsce. W 2012 roku nominowana do tytułu Absolwent Roku Politechniki Częstochowskiej za wybitne osiągnięcia w pracy zawodowej. Od roku 2016 w Zarządzie śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Strategia FM zajmuje się kompleksową organizacją wydarzeń specjalnych, uroczystych jubileuszy, imprez firmowych, samorządowych, konferencji i szkoleń, oferuje usługi public relations z zakresu monitoringu mediów, kontaktów z mediami, CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ZSK, czyli Zarządzaniem Sytuacją Kryzysową. Zajmuje się kreacją i realizacją kampanii promocyjnych dla firm i organizacji w całej Polsce, organizację wydarzeń biznesowo-promocyjnych. Doskonale sprawdza się w realizacji nawet najtrudniejszych logistycznych projektów realizowanych jednocześnie w całej Polsce. Bazując na doświadczeniach wyniesionych z biznesu, mediów, samorządu lokalnego i organizacji pozarządowych Agnieszka Bednarczyk umiejętnie łączy interesy każdego sektora. Blisko 20-letnie doświadczenie i liczne rekomendacje doprowadziły do nawiązania współpracy z podmiotami rynku krajowego, polskim producentami, korporacjami międzynarodowymi, centrami handlowymi i sieciami hipermarketów takimi jak Tesco Polska, Polomarket, FreshMarket, Mila czy Leroy Merlin. Aktualne informacje na temat wydarzeń można zobaczyć na profilu agencji Strategia FM na Facebooku.

Od początku swojej kariery Agnieszka Bednarczyk zwraca uwagę nie tylko na cele biznesowe, ale także na budowanie dobrych relacji i szacunek. Realizacje komercyjnych projektów potrafi umiejętnie połączyć z działalnością społeczną i promocją wartości. Dzięki takim inicjatywom została nominowana do nagrody „Protony 2008”, za zasługi dla wyróżniających się profesjonalistów w dziedzinie komunikacji oraz doceniona przez wydawców międzynarodowej encyklopedii osobistości  „WHO IS WHO” w Polsce. Od roku 2011 Agnieszka Bednarczyk jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współpracuje ze Śląskim Odziałem PSPR. Od stycznia 2012 roku jest aktywnym członkiem i prelegentem. W lutym 2012 Agnieszka Bednarczyk została Ekspertem PSPR Odział Śląsk dla Mediów. Od roku 2012 zajmuje się promocją gospodarcza, komunikacją inwestycyjną oraz komunikacją kryzysową. Specjalizuje w organizacji eventów promocyjnych, uroczystych otwarć oraz imprez jubileuszowych.  W roku 2012 otrzymała nominację do tytułu Absolwent Roku Politechniki Częstochowskiej, organizowanym od kilkunastu lat konkursie, w ramach którego przyznawane są tytuły absolwentom za wybitne osiągnięcia w pracy zawodowej oraz promocję Uczelni. Uroczysta Gala, prezentacja nominacji oraz wręczenie dyplomów i statuetek odbyło się w Teatrze Dramatycznym Adama Mickiewicza w Częstochowie 20 kwietnia 2012 roku, poprzedzone spotkaniem Klubu Integracyjno-promocyjnego w Sali Senatu Politechniki.

W 2012 roku Agnieszka Bednarczyk została powołana na stanowisko Prezesa Zarządu spółki Strategia PR Sp. z o. o. W sierpniu spółka przystąpiła do przetargu ogłoszonego przez Gminę Miasto Częstochowa. W wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego wybrano ofertę spółki. Od września 2012 do czerwca 2013 Agnieszka Bednarczyk jako Prezes Zarządu Strategia PR oraz Dyrektor Naczelna Strategia FM  zajmowała się promocją gospodarczą Miasta Częstochowa, obsługą Public Relations Projektu „Zainwestuj w Częstochowie”. Zarządzała przygotowaniem i kompleksową realizacją obsługi cyklu spotkań biznesowo-promocyjnych władz Częstochowy z dziennikarzami, przedstawicielami krajowych i zagranicznych inwestorów branży nieruchomości, real estate, instytucji finansujących projekty inwestycyjne, firmy budowlane realizujące projekty o dużej wartości od 10 mln zł wzwyż, organizacje przedsiębiorców branży budowlanej i real estate oraz państwowe i prywatne instytucje zajmujące się promocją inwestycyjną oraz pośrednictwem z inwestorami w ramach projektu „Zainwestuj w Częstochowie”. Jak przebiegała realizacja projektu można zobaczyć na filmie wyprodukowanym w trakcie realizacji projektu „Zainwestuj w Częstochowie”. Na temat projektu rozpisywały się lokalne i ogólnopolskie media branżowe takie jak miesięcznik „Europejski Doradca Samorządowy” oraz portal „Ale Bank”. Komentując wysoką jakość działań agencji już samym tytułem „Jasne, że Częstochowa” hasłem przewodnim udanego Road Show”, które było jednym z wydarzeń organizowanych przez Agnieszkę Bednarczyk i obie agencje w ramach cyklu spotkań biznesowo-promocyjnych. Na zakończenie rocznej obsługi Strategia FM i Strategia PR zorganizowały dla Urzędu Miasta podsumowujący Kongres Gospodarczy, z bogatym programem merytorycznym pn. Perspektywy Inwestycyjne Częstochowy.

Rok 2014 upłynął pod szyldem organizacji cyklu wydarzeń otwarciowych dla sieci sklepów Fresh Market, kolejnego już na przełomie ostatnich lat hipermarketu Leroy Merlin w Polsce, jak również koordynacji wydarzeń dla społeczności lokalnej w ramach projektu „Pasaż Tesco. Poznaj Bliskiego Sąsiada”, który znalazł się w gronie zwycięzców 13-tej edycji konkursu „Złote Spinacze” zdobywając główną nagrodę w kategorii „Sektor spożywczy” oraz zostając zwycięzcą konkursu MP Power Awards, zdobywając statuetkę w kategorii „CSR w branży eventowej”. Otwarcia sieciowych marketów to działalność, w której wyspecjalizowała się agencja Strategia FM. To przedsięwzięcia o wielopoziomowym zakresie działań. Kooperacja na poziomie regionu, współpraca międzysektorowa, samorząd, instytucje kultury, media, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, konkursy, konferencje prasowe, bankiety, uroczystości dla VIP-ów, imprezy dla Klientów zamknięte oraz plenerowe. Mając doświadczenie i wiedzę Agnieszka Bednarczyk potrafi łączyć cele biznesowe hipermarketu czy centrum handlowego, z potrzebami mieszkańców lub instytucji oraz zainteresowaniem, a nawet wsparciem ze strony mediów. Dzięki temu może poszczycić się uznaniem ze strony Klientów i bogatym pakietem referencji, wśród których czytamy m.in. „W opinii naszych partnerów, pracowników i dostawców otwarcie marketu w Częstochowie było jednym z najlepiej zorganizowanych wydarzeń tego typu w naszej sieci na przełomie ostatnich lat. Na uznanie zasługują rzeczywiste kontakty Pani Agnieszki Bednarczyk z mediami (…)”. Beata Woszczyńska Manager ds. Relacji z Klientami Leroy Merlin Polska, obecnie Direction Marketing Clients GSB – ADEO.

Rok 2015 był również zwieńczeniem dotychczasowych doświadczeń pracy przy organizacji wydarzeń z sieciami handlowymi. W ostatnim kwartale 2014 roku Agnieszka Bednarczyk podjęła się realizacji zadania o ogromnej skali trudności. Był to bardzo zaawansowany logistycznie projekt, do wykonania pod ogromną presją czasu. Wyzwaniem było przygotowanie i jednoczesne przeprowadzenie blisko 170 eventów otwarciowych we wszystkich regionach Polski, z finałem 17 stycznia 2015. Na przygotowanie finałowych wydarzeń otwarciowych było zaledwie kilka tygodni, przypadających między świętami Bożego Narodzenia na Nowym Rokiem. Agnieszka Bednarczyk przygotowała plan organizacji kryzysowej. W ramach projektu zarządzała komunikacją, produkcją, logistyką i kadrami. Wykorzystała zdobywane latami doświadczenie, tworzony latami system logistyki i zarządzania ludźmi, bazujący na strukturze regionalnych oddziałów i lokalnych przedstawicielach Strategia FM. W projekt zaangażowała zespół ponad 1000 osób pracujących w terenie, kilkanaście osób koordynujących ich prace regionalnie i sztab ludzi w centrali. Profesjonalizm i bogate doświadczenie zaowocowały kolejnym sukcesem jakim było terminowe i huczne otwarcie nowej sieci handlowej MILA jednocześnie w 167 sklepach w Polsce. Zaowocowało pozyskaniem kolejnego Klienta, który docenił wiedze i doświadczenie Agnieszki Bednarczyk i prowadzonej przez nią agencji Strategia FM. „Z pełnym przekonaniem polecam agencję Strategia FM i Panią Agnieszkę Bednarczyk, jako godnego zaufania partnera przy realizacji projektów marketingowych i imprez promocyjnych”. To słowa jakie skierowała do Agnieszki Bednarczyk, Sylwia Kocoń Dyrektor Marketingu firmy market detal, właściciela sieci handlowej Mila, w liście referencyjnym podsumowującym realizację projektu.
Projekt Mila został także doceniony przez ekspertów nominacją w konkursie TOP Event 2015 podczas Ogólnopolskiego Forum Branży Eventowej w styczniu 2016 roku.

Rok 2015 był doskonałą okazją prezentacji i praktycznego zastosowania bogatej wiedzy i umiejętności Agnieszki Bednarczyk z zakresu komunikacji marketingowej. Pojawiły się projekty z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Komunikacji Kryzysowej. Producent podłoża pod uprawę pieczarek będący liderem w Polsce i Europie borykający się z poważnym kryzysem otrzymał od Agnieszki Bednarczyk wsparcie merytoryczne i pomoc w odbudowaniu zaufania do firmy, systematycznym budowaniu dobrych relacji z mediami, samorządem i społecznością lokalną. Prawidłowa analiza i ocena sytuacji, odpowiednio dobrane narzędzia i zgrana praca całej agencji Strategia FM praca przyniosła poprawę relacji z mediami oraz stopniowa zmianę nastawienia otoczenia do firmy, za co otrzymaliśmy pisemne podziękowania doceniające wiedzę i doświadczenie oraz umiejętności prowadzenia komunikacji kryzysowej.

Rok 2016 jest rokiem jubileuszowym agencji. Strategia FM, obchodzi swoje 10-lecie, Agnieszka Bednarczyk świętuje 20-lecie swojej kariery zawodowej.  Jak przebiegała kariera Agnieszki Bednarczyk oraz pierwsze i kolejne lata działalności agencji Strategia FM można w zobaczyć w archiwum Strategia FM oraz na krótkim filmie o powstaniu i działalności agencji Strategia FM i Strategia PR. Portfolio znajduje się na nowej stronie agencji wraz z zakładką Referencje.

Misją Agnieszki Bednarczyk od początku działalności zawodowej jest promocja wartości, budowanie dobrych relacji, szeroko pojęta komunikacja oraz rozwój osobisty i zawodowy. Z okazji jubileuszu Agnieszka Bednarczyk dzieli się swoją wiedzą z zakresu komunikacji społecznej oraz organizacji i promocji wydarzeń podczas paneli eksperckich, szkoleń, prelekcji oraz publikacją artykułów i wywiadów na łamach branżowej prasy i wybranych portali.

Zapraszamy do lektury najnowszego artykułu eksperckiego Agnieszki Bednarczyk „Eventy i trendy w komunikacji” Zarządzanie i logistyka przy organizacji eventów dla sieci handlowych”, który ukazał się w V edycji corocznego raportu na temat branży eventowej i public relations w dodatku do magazynu Galerie Handlowe – Shopping Mall Marketing 2016.

W styczniu 2016 na Forum Branży Eventowej FBE 2016 Dyrektor Naczelna naszej agencji wystąpiła w gronie ekspertów Forum, w dyskusji o tym „Jaka jest rola wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki?”. W lutym 2016 Agencja Strategia FM zaprezentowała swoje stoisko na Międzynarodowych Targach Reklamy RemaDays 2016, a  Dyrektor Naczelna Agnieszka Bednarczyk 17 lutego 2016 w ramach Rema Congress podzieliła się swoją wiedzą z uczestnikami targów, podczas wystąpienia na temat „Narzędzia Public Relations do budowania wizerunku firmy w Polsce. Dobra komunikacja, media i nie taki kryzys straszny jak go malują” .

W kwietniu 2016 Agnieszka Bednarczyk pojawiła się wśród prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016. Tematem przewodnim tegorocznego Kongresu spotkania były Media Relations i Promocja Wydarzeń.  Zapraszamy do zapoznania się z programem Kongresu Profesjonalistów Public Relations. We wrześniu 2016 roku stworzyła Akademię Wiedzy i Doświadczenia Public Relations działającą pod szyldem Agencji i przeprowadziła pierwsze szkolenia w Warszawie oraz Chorzowie w ramach One Day RoadShow dla 150 osób.

Agnieszka Bednarczyk w imieniu agencji Strategia FM oraz Agencji Strategia PR zaprasza do współpracy.

Skontaktuj się z nami

1 + 5 =

Nasze oddziały
Zadzwoń do nas